BERCELOTEH

Friday 27 January 2012

# terima kasih ALLAH ( ! )

aku bersyukur sebap dapat kenal dengan budax yang bernama FIRDAUS AUS dea baex sangad !
akuu suke care dea layan akuu , aku sayang kad dea ! aku cintakan dea ! akuu suke kan dea ! aku nakk dea jady milik aku selamanyeee ! akuu mohon dengan korang , jangan lhaa rampas dea daryy akuu ! akuu dahhh sayang kad dea gile-II ! hmm , walaupuns dea pernaa curang dengan akuu , akuu tetap sayang kad dea ! nakk aku tunjux kans gambar dea takk ? meyhh kitee tengoxx kad bawah nieh ! =D



   




niehh gambar akuuu dengan FIRDAUS time dekad BPMALL ! <3 <3
 




niehh dea , comel kanss dea ?hikhik ,




mohd firdaus ! ILYSM bieyyy <3






ausss ! sayangg kamoo bieyyyy!
  dahh tengok kanss , hahah , tuhh lhaa pakwee kiteee ? ensem kanss ? ngeee ~ aku sayang kauu lhaaa bieyyyy ! <3 muaxxx ! jangan rampasss dea daryyyyy aku ! faham takkk? <3

No comments:

Post a Comment